paypal binary options broker

Specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių mokinių ugdymas nuotoliniu būdu: iššūkiai ir galimybės

Spausdinti

Visa švietimo bendruomenė priėmė iššūkį ugdymą vykdyti nuotoliniu būdu, ne išimtis ir įstaigos, ugdančios mokinius, turinčius specialiųjų ugdymo(si) poreikių. Mūsų mokykla išskirtinė, joje mokosi mokiniai, turintys intelekto sutrikimų, tačiau tai nereiškia, kad ugdomoji veikla jiems nutraukiama. Mokyklos pedagogai, kaip ir visi Lietuvos mokytojai, dvi savaites ruošėsi nuotoliniam darbui, bendravo su ugdytinių tėvais ir globėjais, derino būdus, priemones, klausė kursus, dalyvavo įvairiuose nuotoliniuose mokymuose, kad ugdymo procesas nesustotų. Ne paslaptis, kad dalis mokinių neturi pakankamos galimybės naudotis informacinėmis technologijomis, tačiau kūrybingų pedagogų dėka, nei vienas mokinys nėra paliktas be ugdymo. Dalis mokytojų užduotis persiunčia tėveliams elektroniniu paštu, skype, viber ar kitu jiems priimtinu bendradarbiauti būdu, dar kiti asmeniškai bendrauja su mokiniais telefonu, mesendžeriu, skype, daliai mokinių klasių vadovai mokyklos autobusais užduotis nuvežė tiesiai į namus. Šis išbandymo laikotarpis sudėtingas ne tik mokytojams ir mokiniams, taip pat ir mokinių tėveliams, be kurių pagalbos specialiųjų udymos(si) poreikių turinčių mokinių ugdymas tiesiog negalėtų vykti. Į darbą nuotoliniu būdu sėkmingai įsitraukė mokyklos logopedės, socialinė pedagogė, psichologė, kurios konsultacijas teikia nuolatos ne tik mokiniams, bet ir jų tėvams. Nuotolinio mokymo pradžia baugino, tačiau jau pirmieji atlikti darbai, mokinių darbo rezultatai pasiekė mokytojus, kurie mielai pradžiugino ir suteikė jėgų nenuleisti rankų.

                                                    Mokytojos Agnita Kazakevičienė, Ilona Vaitiekaitienė

Joomla 2.5 templates free by FTS
Rusnės specialioji mokykla © 2012